الاثنين، 14 أبريل 2008


الــــــــــــــــــــــــشــــــــــــــــــات
يمكن اول موقف هيكون عباره عن مسلسل من الاحداث اللى بتحصل كل يوم مع بنات كتير ومنهم بنات بتكون بتسلى وبتضيع وقت فى اى كلام
اوبنات بتكون بجد رقيقه وبريئه واخده الموضوع بكل طيبه ومش وخده انه اسلوب لتعارف ولا حاجه بس بتلاقى الموضوع اتقلب لحاجه تانيه خالص
شات روم اسلامى
السلام عليكم
وعليكم السلام
ممكن اسالك سوال
اتفضلى
هى الاغانى حرام
اه حرام وده بنص القران الكريم
(وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَشْتَرِي لَهْوَ الْحَدِيث)ِ
ولهو الحديث ده من المقصود به الاغانى
انا متشكره اوى واسفه على الازعاج
طيب ممكن اضيفك عندى
اه اتفضل
طيب ممكن اعرف اسمك
انا سها
سلام

المره التاليه

السلام عليكم
ازيك
الحمد لله
لسه بتسمعى اغانى
انا بحاول ربنا يعينك
انتى بتصلى الفجر
لاو الله بس نفسى اصليه بس مش بقدر اصح
طيب انا ممكن اسعدك
ازاى
انا ممكن اخد نمرتك وارن عليكى كل يوم الفجر لحد متبقى تكنسلى هعرف انك صحيتى
انا بجد متشكره اوى
انا حسه انك زى اخوى باظبط
اااااااا
ااااااااا
سلام سلام

المره اللى بعده

ازيك ازيك
انا مخنوفه اوى ليه مالك احكيلى مش انا اخوكى
اصل وفصل واكان وكونا
اااااااااااااااااااااااااااااااا
تعرف انا لما حكتلك ارتحت اوى
ومتشكره اوى انك سمعتنى ونصحتنى
ازى تقولى كده
احنا اخوات
وبعدين انا مبسوط ان بقا ليه اخوت خصوصا انى مش ليه اخوات بنات
اااا
ااا
سلام سلام

المره التاليه

ازيك ازيك
انتى كنتى فين الفتره دى كلها انا قلقت عليك اوى
بجد
والله
معلش كان عندى ظروف
وبعد الحديث الطويل فى الكلام الكتير
ممكن اسالك سوال
اتفضل
هو انتى مرتبطه
لا
بس ليه
سوال بري صدقينى
منا عارفه
ممكن اشوف صورتك
بري بردو
هتدخلى بكره
اه اكيد طبعا
وشويه شويه وبعد الكثير من الكلام والمواعيد
وبعد ماتكون هى خلاص اتعلقت بيه وربطت كل مشاعره بتكون النهايه مابنهم كالتالى

انا عايز اقولك حاجه وخايف تزعلى
لا قول
انا بجد اتعلقت بيكى اوى بس انا اسف مش هقدر اكمل لانى انا لسه قدامى كتير اوى ومش عايز اظلمك معايا
بينهى الموضوع بكل بساطه وبس هى مش بيعدى عليها بالبساطه دى(ده ممكن يكون النهايه اللى هو بينهيها دا لو كان مش بيتسلى بيا وده احتمال ضعيف )
لكن لو بيتسلى ممكن تكون النهايه كالتالى

انت مش كلمت بابك فى موضوعنا
كلمته بس انتى عارفه رده بانى لسه صغير
وبعد انا لسه فى اوله كليه وانتى فى ثانويه ممكن تستنى عليه شويه
اوالنهايه كالتالى
انتى كنتى بتكلمى ولاد على النت قبلى
اه اخوات
اخواتك زى كده
لا انا اسف انا كنت عايز وحده اكون اول واحد فى حياتها

النهايات كتير ومن الاخر هما مش بيغلبو علشان يلاقو نهايه لموضوع وانتى اللى بتنضرى فى الاخر
لاسف البنات بطبعهم رومنسى ورقيق وسهل اوى انه يتاثر باى كلمه رقيه او مشاعر
بس بتبا غلطتها الكبيره انها تفتح الباب من الاساس لحاجات دى
بلاش تكلمى ولد على النت وفى الاخر تقولى جرحنى وكدب عليه وكنا بيتسلى وانا اللى صدقت
بلاش تحطى نفسك فى موقف تكونى فيه محتاره ياترى صادق ولا بجد ياترى هنكمل ولالا
بس فى الاغلب الموضوع مش بيكمل وبتكونى انتى اللى لعبتى بمشاعرك وهنتى كرمتك مش هو اللى عمل كده
انتى لو مش فتحتى الباب من الاساس مش كان هو عمل كده
غير انك بتكونى خونتى الامانه وهى انك بتكونى بتعملى حاجه اهلك مش متخيلين اانك بتكونى بتكلمى ولد على النت وبتقولى كلام مش ينفع يتقال
انتى اغلى اوى من ان لما واحد يحب يكلمك يضغط على زار يكلمك ولمايزهق او يجى الماتش او بنت تانيه دخلت يضغط على الزرار وينهى الكلام
انتى اغلى بكتير اوى من كل ده