الخميس، 1 مايو 2008

الموبيل
الو
الو سها
لا انا مش سهاانا احمد
طيب ممكن نتعرف
انتى مين
انا شروق
عندك كام سنه يا شروق
تدينى كام
15 سنه مع ايقاف التنفيذ
ههههههههههه برافو عليك عرفت ازاى
الصوت بيقول بردو
انت منين يا احمد
انا من ابو زعبل
وانتى
انا من سجن النساء هههههههه
انتى اللى سكنه فى الشباك اللى هناك ده
انت شايف السجن بتعنا من عندك
اه
انا با سكنه فى الزنزانه اللى جنب الشباك ده ههههههههه
انتى جبتى نمرتى منين ولا انتى عرفانى
لا انا عرفاك وشفتك من زمان
والله شفتبنى فين
شفتك فى موبيل واحد صحبى
وايه رايك فيا با
انت فيك حاجه مختلفه كده تحسك طويل عن اى حد
فى دماغه بيقول البت دى عبيطه ولا ايه دنا قزعه
اه فعلا انا طويل خالص
ده بس تعليقك عليا
لا طبعا
وكمان لم الواحد يشوفك يحس انك فيك حاجات كتير شبه بعض
فى دماغه بيقولو ازاى يعنى
ليه ودانى شبه عينى
بصى وهو انتى متاكده ان انااللى شوفتينى فى موبيلك صحبك
لا طبعا
انا بكلمك على رقم موبيلك

ومكلمات كلها فى الكلام الفاضى ممكن تلاقى المكلمه من اوله لاخره مش فيها كلمتين على بعض ركزين
يمكن البنات والولاد اللى بيعملو كده بيبو عارفين انهم هم بيقضو وقت وانهم بيضحكو على بعض من الاخر بيتسلو وتلقيه عاقده فى وسط الشله ومشغله السبيكر وبتضحك هى وصحباتها عليه وهو كمان مجمع اصحابه وبيعمل نفس الشى
لاسف اننا بنشوف الحاجات اللى مش متشافه من الناس انها مش عيبا
هى لو تعرف ان الناس الصبح هتعرف بالى بتعمله كانت مش عملته بس هى شايفه ان الموضوع تهريج ومش لازم بكده انها مش تكون محترمه
على فكره فى ناس بنات وشيفين الموضوع عادى ومش فيه حاجه
بدال مش بتقبلو ولا بيخرجو مع بعض يبا خلاص ايه العيب
وهو شايف انها وحده فاضيه وعايزه تسلى فهو كمان لازم يتسلى
بس هم نسيو ان ربنا شيفهم ومطلع عليهم
ونسيو اهلمهم اللى لو عرفو هيبو مبسطين هيقولو يا زين ما ربينا وخلفنا ولا لما يعرفو هيقولو يارتيك ما جيتى لدنيا من الاساس
ونفس الكلام هو
انا عارفه فين ناس كتير هتقول مفيش حد بيعمل كده وبيكون محترم
بس لا فى ناس كتير من بره محترمه لكن ممكن تعمل كده بكل بساطه
ربنا يهدى كل البنات اميييييييييييييييييين