الاثنين، 14 أبريل 2008

بسم الله الرحمن الرحيم
ان شاء الله مدونتى هتكون عن البنات
يمكن المدونه يكون فيها شويه انتقاضات لبنات النص الكم
بس والله نقدى ده من حبى ليكم فى الله
ولانى عارفه انتم ادايه غلين عند ربنا والرسول
ويا اجملكم لما بتكون درر مصونه بحاجبكم وبمراعتكم لسنن النبى ولكلام الله عز وجل
ولانى نفسى تكونو كده دايما وتكون دايما اغلى شى فى الوجود
واكيد انا مش واعظه او افضل منكم ولا حاجه
بس انا حبيت انقل ليكم شويه حاجات كنت بشفها من البنات وكنت بحزن لانهم يوصل لدرجه دى من التفكير
او الاسلوب
واكيد الحاجات دى مش موجوده فى كل البنات
بالعكس فى بنات كتير فيهم خير وصلاح وبيتقو الله بجد
من الاخر بنات كم كامل
وان شاء الله مدونتى هتكون عباره عن شويه مواقف وكل موقف هيكون عليه تعليق
يارب مدونتى تعجبكم ومش اكون تقيله عليكم فيها

هناك 11 تعليقًا:

الأختان:عاشقة الشهادة وعاشقة فلسطين يقول...

ماشاء الله يا (يارا) حاجة جميلة جداً. الفكرة رائعة والاسلوب مميز ومشوق جدا.ربنا يبارك فيكى. ومنتظرين باقى الموضوعات.

غير معرف يقول...

جزاك الله خيرا يا يارا بجد المدونة جميلة جدا وموضوعك رائع

وفعلا هو ده معظم اللى بيحصل الايام دى ربنا يحفظنا جميعا يا رب

فى انتظار باقى موضوعاتك الرائعة اكيد

يارا يقول...

ده بس من زوقكم والله
ومشكورين على الكلمات الجميله دى
وانا سعيده بانى شوفت ردك يا نور
ومرسيى ليكى يا عاشقه فلسطين

خديجة عبدالله يقول...

ماشاء الله ربنا يتقبل منك ويجعل مدونتك في ميزان حسناتك

جزاك الله كل خير أختي الكريمة

CASH Rwanda IT يقول...

بجد حضرتك عندك حق ، وأغلب النار يأتي من مستصغر الشرر.

وانا بجد مش عاوز اضيفك عندي ، لأني وإن لم اكن اعرفك فإن الله قد أضافنا لبعضنا البعض برابط الإيمان وبارك الله فيك وفي جميع شباب وفتيات المسلمين.

أحمد السيد عبد الحميد يقول...

السلام عليكم نرحب بكى اختا فى عالم التدوين وربنا يتقبل منك عملك وتخرج لنا مدونه فيها مضمون جديد ترفع شعار فكر جديد وعبور نحو المستقبل ....ربنا يستر
أحــــمــد

Abdallah Hosni يقول...

مبرووووووووووووك المدونة

مزيدا من التقدم

معنى كده ان الولاد مايدخلوش هنا؟؟؟؟

غير معرف يقول...

جزاكى الله خيرا يا ريت المدونه دى توصل لكل البنات القاعدين ليل نهار على الدردشه عموما من اوا الياهو لحد الدردشه بتاعه الجافا

يارا يقول...

جزاكم الله خير على الردود الجميله
واكيد المدونه لجميع البنات او الولاد لان الولد هو اخ لبنت او اب لبنت
اللى المدونه معموله علشانها
بس انا عندى سوال ايه هى دشه الجافا
انا اللى اعرفه ان الجافا لغه برمجه

البنا إمام الجيل يقول...

الف مبروك على المدونة :)

فكرتها جميلة :)


افاد الله بها شبابنا :)

وجعلها في ميزان حسناتك


اختك :فاطمة

حمامة يقول...

اسمك على اسمي
وبلدياتى كمان

سبحان الله :)